Tēla veidošana

FacebookTwitterGoogle+Share

Tēls un reāla izaugsme: lieliska kombinācija

Posted by on Oct 20, 2015 in Tēls | 0 comments

Tēls un reāla izaugsme: lieliska kombinācija

Saprotams, ka arī šodien es vēlos runāt par to, ko mēs varam paveikt sava uzņēmuma labā, lai uzlabotu tā ārējo tēlu. Un uzreiz varu teikt, ka arī šodien es neminēšu kaut kādus konkrētus soļus, kuru veikšanas varētu uzlabot vēlamo rezultātu. Tā vietā es vēlos minēt kādu lielisku piemēru un runāt par to, kā tas kopumā ietekmē uzņēmuma attīstību.

Redziet, to visu es jums stāstu tāpēc, ka reālajā dzīvē nepastāv tādi noteikti likumi, kuru ievērošana, jebkuram uzņēmuma varētu dot tos rezultātus uz kuriem mēs tiecamies. Ikviens uzņēmums, tā klienti un potenciālie klienti ir pilnīgi unikāli.

Līdz ar to daudz svarīgāk ir izprast tādu kā kopējo situāciju. Tā vietā lai vienmēr domātu par kaut kādu stingri noteiktu likumu ņemšanu vērā. Mums pašiem ir jāmācās no citiem un jādomā līdzi tam, kā līdzīgu pieeju varētu izmantot savā labā. Nu jā, un šajā gadījumā es tik tiešām runāju par attīstību. Par tādu lēmumu pieņemšanu, kas lielā mēra ietekmē ne tikai attiecīgo uzņēmumu, bet visu nozari, kurās tas darbojas.

Uzreiz jau varu teikt, ka tas tik tiešām kļūst par lielu soli uz priekšu. It īpaši jau tādēļ, ka skaidri redzams kļūst tas, cik lielus darbus mēs esam spējīgi paveikt. Un šajā sakarā es varu minēt mediju holdingu “Baltijas Mediju Alianse”, par kuru esmu runājis jau iepriekš.

Lūk, te nu mēs varam pieminēt kādu vienošanos, par ko vairāk uzzināsiet vietnē http://www.akka-laa.lv/lat/sazinai_un_izzinai/preses_relizes/arhivs/?doc=535. Šeit tiek runāts par to, ka šī holdinga pārstāvētais televīzijas kanāls ir parakstījis mierizlīgumu ar AKKA/LAA, kas ļauj ievērojami uzlabot televīzijas raidījumu kvalitāti. (more…)

Arī zīmolu ietekmē darbs

Posted by on Aug 10, 2015 in Tēls | 0 comments

Arī zīmolu ietekmē darbs

Es jau esmu runājis par vairākiem piemēriem tam, kā notiek uzņēmuma tēla veidošana ārpus specifisku darbību veikšanas, kas ir saistītas ar zīmola un ārējā tēla izstrādi. Un ir ļoti svarīgi, ka mēs šo jautājumos izprotam, jo tie lielā mērā ļauj ietekmēt jebkura uzņēmuma attīstību. Turklāt skaidrs kā diena ir tas, ka mēs nevaram vienmēr domāt tikai par tām specifiskajām lietām, kas ir saistītas ar tiešu tēla veidošanu.

Daudz vairāk laika vajadzētu veltīt tieši pašam darbam, kas ikvienam uzņēmumam ļauj iet uz priekšu. Galu galā, nebūs pilnīgi nekādas jēgas no pārdomātas tēla veidošanas, ja attiecīgais uzņēmums nespēs veikt savas pamata funkcijas.

Tāpēc jau arī esmu vienmēr teicis to, ka tieši uzņēmuma vārdiem ir jākalpo par pierādījumu tam, uz ko šis uzņēmums ir spējīgs. Un tieši šiem darbiem arī ir jāveido uzņēmuma tēlu. Tāpēc arī šodien vēlos minēt kādu piemēru, kas apliecina to, kā sava darba kvalitāti spēj pierādīt škietami vienkāršs uzņēmums.

Šajā gadījumā tā ir ražošanas uzņēmuma spēja sniegt saviem klientiem noderīgu informāciju par ikvienu no jautājumiem, kas ir saistīts ar attiecīgā risinājums izmantošanu. Nav nekādu šaubu, ka runājot par tādām lietam kā dūmvadi un dūmvadu uzstādīšana, šāda informācijas var būt patiešām noderīga. Un tieši tāpēc arī SIA RGJ spēja piesaistīt manu uzmanību. Turklāt tuvāk apskatot to, ko šis uzņēmums mums piedāvā, man uzreiz kļuva skaidrs, ka tieši uzņēmuma darbība ir tā, kas klientu acīs veido šo lielisko tēlu. (more…)

Kvalitatīvs vīns kā tēla paraugs

Posted by on Mar 10, 2015 in Dažādi, Tēls | 0 comments

Kvalitatīvs vīns kā tēla paraugs

Saprotams, ka mūsdienās kāda produkt, pakalpojuma vai visa uzņēmuma tēlam ir patiešām liela nozīme. Un tā tas ir tāpēc, ka ikvienam no mums tiek dotas patiešām daudz un dažādas iespējas, no kurām varam izvēlēties tieši to, kas mums pašiem šķiet vislabākais. Līdz ar to ir patiešām svarīgi, ka mēs domājam par to, kā cilvēkiem parādīt ikviena produkta, pakalpojuma vai uzņēmuma patieso skaistumu un kvalitāti. Jo tikai un vienīgi tāda veida ir iespējams piesaistīt visu klientu uzmanību. Nu jā, skaidrs ir tas, ka visus potenciālos klientus piesaistīt nebūs iespējams. Jo lēmumu pieņemšanu ietekmē vēl vairāki dažādi faktori. Tomēr es domāju, ka jūs saprotat, par ko es runāju.

Bet kas tad īsti ir tās lietas, kam cilvēki pievērš vislielāko uzmanību, kad runa iet par produktu, pakalpojumu vai uzņēmumu zīmoliem un kopējo tēlu? Nu, sniegt kaut kādu konkrētu atbildi šeit būtu ļoti grūti. Un ne par velti mums visiem ir labi zināms teicies – cik cilvēku, tik viedokļu. Šajā situācija tas tik tiešām lieliski raksturo to, ka ikviens no mums pievērš uzmanību atšķirīgiem faktoriem. Un to arī vajadzētu ņemt vēra. Tomēr nav šaubu, ka ir vēl arī tādas lietas, kas tomēr pašas par sevi runā un pasaka to, ko mēs vēlamies zināt par kādu produktu vai pakalpojumu.

Lai to labāk raksturotu, es minēšu piemēru par augstas kvalitātes vīnu. Vairāk par šāda veida vīniem jūs varēsiet uzzināt, ja apmeklēsies mājaslapu www.noblewine.lv, kur īsumā aprakstīti tieši tāda veida vīni, par kuriem šeit runāju. Proti, patiešām augstas kvalitātes vīni, kas nāk no labākajiem vīnu reģioniem visā pasaulē. Un lūk, šie vārdi jau arī ir tie, kas runā paši par sevi un veido pamatu tam, ko tad arī saucam par zīmolu. Tie ir patiesi svarīgi faktori, kas cilvēkiem pasaka tieši to, ko tie vēlas dzirdēt. Tās ir patiesas vērības, kas mums izsaka daudz vairāk par kaut kādām krāšņām reklāmām.

vīna kvalitāte

Un tā nu ir viena no tām lietām, kas es tiešām vēlētos pievērs lielu uzmanību. Jo nav šaubu, ka mūsdienu pasaulē ir iespējams atrast patiešām lielu skaitu dažādu produktu un pakalpojumu, kurus šeit varētu minēt par piemēriem. Tie ir tāda veida produkti un pakalpojumi, kas sevī nes milzīgu vērtību, kas tad arī liecina par to augsto kvalitāti. Un to vajadzētu arvien mācīties izcelt kā pašu svarīgāko lietu. Jo cilvēki nereti par to visu nedaudz mēdz arī aizmirst. Tas notiek tāpēc, ka mūsdienās, mums visiem tiek nepārtraukti uzspiestas pavisam citas vērības, kas šķietami spēj visu aizvietot.

Tomēr tā tas nebūt nav. Un tad, kad mēs to iemācamies tādā vienkāršā veidā cilvēkiem atgādināt, ir iespējams sasniegt arī visus vēlētos rezultātus. Nu, tie protams ir saistīt ar kaut kādu mērķus sasniegšanu, produktu vai pakalpojumu pārdošana. Lai vai kā, tas ko es šeit cenšos pateikt ir tas, ka ja vien tas ir iespējams, tad uzsvaru vajadzētu likt uz senām vērtībām, kas pašas par sevi liecina par patiešām augstu kvalitāti. Tās ir lietas, ko cilvēki, tomēr vēl arvien spēj novērtēt. Pat tad, kad savu uzmanību ir pievērsuši citam, šķietami nozīmīgākām lietām. Tieši šīs ir tās lietas, kas vienmēr nesīs augstas kvalitātes simbolu.

Hostinga nozīme tēla veidošanā

Posted by on Feb 17, 2015 in Tēls | 0 comments

Hostinga nozīme tēla veidošanā

Šķiet, ka jau pietiekoši daudz ir runāts par visu to, ko varētu kopumā saukt par izpratni attiecībā pret šiem daudzajiem un sarežģītajiem jautājumiem. Protams, par to visu runāt ir patiešām svarīgi, jo tikai tādā veidā mēs varam sākt izprast to, kādu darbu šeit ir nepieciešams ieguldīt. Un tomēr, lai to visu varētu pilnībā izprast, ir svarīgi runāt par reāliem piemēriem. Nu proti par to, kas tad īsti ir tās lietas, kas kaut kāda veidā ietekmē to, kā atsevišķs uzņēmums var veidot un attīstīt savu tēlu. Jo vēl bez visām tām lietām, no kā kopumā sastāv uzņēmuma tēls, ir svarīgi domāt arī par visu to, ka vēl var ietekmēt cilvēku attieksmi pret uzņēmumu.

Šīs ir lietas, kas šī darba veikšanu padara vēl sarežģītāku. Un tomēr, lieta ir tāda, ka par šiem faktoriem ne vienmēr ir atbildīgi cilvēki, kas sniedz tēla veidošanas pakalpojumus. Proti, tās ir dažādas lietas, par kurām mēs vien varētu dod dažādus ieteikumus. Tomēr beigās viss būs atkarīgs tikai un vienīgi no katra uzņēmuma paša. Nu, tās ir dažādas lietas, kas jau lielā mērā balstās tieši paša uzņēmuma pleciem un to ietekmē uzņēmuma attieksme pret šo darbu paveikšanu patiesi augstā kvalitātē.

Šeit varētu minēt ļoti daudzus un dažādus piemērus, tomēr ņemot vērā to, kāda nozīme mūsdienās ir internetam un līdz ar to arī mājaslapu veidošanai, es vēlos minēt piemēru par hostingu. Jo tā ir lieta, kas tiešā veidā ietekmē to, cik veiksmīgi darbojas katra uzņēmuma mājaslapa. Šos pakalpojumus jums var nodrošināt vairāki pakalpojumu sniedzēji. Un ir ļoti svarīgi, ka tiek izdarīta izvēle par labu tieši tiem pakalpojumu sniedzējiem, kas ir spējīgi nodrošināt pašu labāko. Jo galu galā, tikai un vienīgi tādā veidā ir iespējams panākt to, ka tiek sasniegti paši labākie rezultāti. Saprotams, ka tā ir viena no lietām, kas ir patiešām nozīmīga, kad runa iet par uzņēmuma ārējā tēla veidošanu.

serveri

Nu, šeit tas viss ir saistīts tikai un vienīgi ar to vai jūsu klienti varēs apskatīt jūsu interneta vietni. Hostings ir tas pakalpojums, kas nodrošina tieši šo lietu. Un ja netiek izmantoti labi hostinga pakalpojumi, tad lieta ir tāda, ka jūsu mājaslapa var nedarboties. Un nav šaubu, ka tā ir viena no lietām, kas cilvēku acīs var atstāt patiešām negatīvu iespaidu. Saprotams, ka kaut ko tādu nedrīkst pieļaut pilnīgi nekādos apstākļos. Un tieši tāpēc ir ļoti svarīgi, ka šie faktori tiek pilnībā izprasti.  Jo tie visi kopumā ietekmē to, kā jebkurš uzņēmums izskatās no ārpuses.

Un tieši tas arī ir uzņēmuma tēls. Lai panāktu to, ka tiek iegūts veiksmīgs rezultāts un tiek iegūta liela uzticība, ir jādomā par to visu. Redziet, lieta ir tāda, ka pat tad, kad tiek izveidota patiešām kvalitatīva mājaslapa un tā ir pilnība atbilstoša attiecīgajam uzņēmuma, ir svarīgi nodrošināt tās darbību. Jo bez šī faktora, nekādas jēgas nebūs arī no mājaslapas veidošanas. Turklāt ļoti līdzīgi mēs varam skatīties vēl uz daudziem citiem faktoriem, kas kaut kādā veidā ietekmē uzņēmuma ārējo tēlu. Un šeit runa neiet tikai un vienīgi par uzņēmumiem. Arī tad, kad runa iet par kādas pilsētas atpazīstamības uzlabošanu. It īpaši mūsdienās, kad tik liela loma mūsu dzīvēs ir tieši tehnoloģijām.

Uzņēmuma stila veidošana

Posted by on Feb 14, 2015 in Tēls | 0 comments

Kad mēs dodamies uz veikalu, lai iegādātos kādu produktu, vai izmantojam dažādus pakalpojumus, nereti, ļoti lielu uzmanību mēs pievēršam uzņēmuma, kas mums to visu sniedz. Vēl jo vairāk tad, ja mēs paši darbojamies kādā biznesa nozarē un vēlamies veidot sadarbību. Nav šaubu par to, ka mūs interesē tas, kā šīs uzņēmuma izskatās. Protams, vislielākā nozīme ir tieši produktu vai pakalpojumu kvalitātei. Tomēr tajā pašā laikā, patiesi lielu nozīmi ir jāpiešķir arī tam, ko varētu saukt par ārējo tēlu. Tas sevī ietver visu to, kā uzņēmums sevi pozicionē un pasniedz sabiedrībai. Tās ir lietas, kas lielā mēra rada pirmo iespaidu, tāpat kā mūsu pirmo iespaidu par kādu cilvēku ietekmē šī cilvēka ārējais izskats.

Es esmu pilnībā pārliecināta, ka mēs visi saprotam to, kāda var būt nozīme uzņēmuma logotipam. Tā ir lieta, kuru mēs ievērojam un kuras dēļ varam attiecīgo uzņēmumu atcerēties. Līdz ar to ir svarīgi domāt par tāda logo izveidošanu, kas uz cilvēkiem spēj atstāt lielu iespaidu un radīt pozitīvu attieksmi no cilvēku puses pret šo uzņēmumu. Tā ir viena no lietām, par ko mēs paši daudz nedomājam, tomēr nākotnē tieši šī attieksme un pirmais iespaids var lielā mērā ietekmēt mūsu lēmumu pieņemšanu. Proti to, vai mēs izvēlēsimies iegādāties attiecīgā uzņēmuma preces un vai vēlēsimies izmantot tā sniegtos pakalpojumus. (more…)

Tēla un zīmola nozīme

Posted by on Feb 12, 2015 in Tēls, Zīmols | 0 comments

Kad runa iet par zīmolu veidošanu un attīstību vai ko tādu, kā kopējā tēla veidošanu, cilvēki dažkārt ir nelielā neizpratnē par to, kāpēc tieši šiem jautājumiem tiek pievērsta tik liela uzmanību. Lai to varētu saprast, pirmkārt jau vajadzētu padomāt par to, kas tad īsti ir ārējais tēls. Nu, šeit uzsvaru vajadzētu likt uz to, ka runa neiet tikai un vienīgi par cilvēka ārējo tēlu. Un arī ne par to, ko varētu saukt par kādu uzņēmuma ārējo tēlu. Lai gan šīs ir lietas, kam ir patiešām liela nozīme un nav šaubu, ka arī par šādiem specifiskiem jautājumiem es vēl kādreiz runāšanu.

Principā, mani vienmēr ir interesēsi ļoti dažādu lietu ārējais tēls un tas, kā tas tiek pasniegts cilvēkiem. Tātad, šeit runa iet arī par salīdzinoši konkrētākām lietām, piemēram, kaut ko tādu kā prezentācijas materiālu sagatavošanu, ar kuru palīdzību varētu notikt kādā uzņēmuma vai atsevišķa produkta prezentēšanas sabiedrībai. Tajā pašā laikā, runājot par tēlu, mēs varam runāt arī par kaut ko tādu, kā veselu pilsētu ārējā tēla veidošanu. Jo nav šaubu, ka tā ir viena no lietām, kas tiešā veidā var ietekmēt mūsu ikdienu un sajūtas. To daudz labāk varam saprast jau tad, ka padomājam par to, kā pilsētas kopumā ir attīstījušās mūsdienās.

(more…)