Zīmols ir viens no noteicošiem faktoriem, izvēloties preci

Posted by on Sep 28, 2016 in Uncategorized, Zīmols | 0 comments

Nav šaubu, ka mūsdienās ļoti daudziem cilvēkiem svarīgākais ir tas, vai citu acīs viņi ir novērtēti atzinīgi un vai viņus iespaidos tas, ka esi iegādājies jaunāko viedtālrunim vai nopircis jaunu mašīnu. Materiālās vērtības mūsdienās ieņem ar vien lielāku lomu cilvēku dzīvēs, bet es uzskatu, ka tā tam nevajadzētu būt.

Svarīgs ir viss tas, kas notiek cilvēka sirdī un tas vai viņš ar savu dzīvi ir apmierināts, bet nedomāju, ka tieši materiālās vērtības ir tās, kas nosaka to, kā katrs jutīsies dienas beigās.

Protams, mums visiem, arī man patīk nopirkt kaut ko jaunu, bet es to daru sevis dēļ. Man patīk kvalitatīvi apavi, jo zinu, ka tie kalpos ilgi un nebojās manu pēdu, man patīk kvalitatīvs apģērbs un dažāda tehnika, bet es to visu iegādājos tāpēc, ka tas būs labi priekš manis – tā ir investīcija manā nākotnē un es neaicinu ciemos visus draugus un paziņu katru reizi, kā veicu kādu nozīmīgu pirkumu, jo es to nedaru viņu dēļ, bet gan priekš sevis – lai man būtu labi un ērti.

Tomēr es nevarētu teikt, ka es sniedzos pēc zīmola, kā to mūsdienās var novērot daudzos gadījumos. Kā jau minēju, man svarīga ar kvalitāte un šīs divas lietas ne vienmēr iet roku rokā. Pat tādu sīkumu iegāde kā hēlija baloni, var būt ļoti svarīga.

Hēlija balonu pasūtīšana noteikti nav tas, par ko cilvēki aizdomājas savā ikdienā, tomēr, ja rīkojat kādus svētkus, kur baloni var būt loti noderīgi, ir svarīgi, ka tos pasūtīsiet no kāda, kas nodrošina kvalitatīvu preci un viņos nenāksies vilties.

Kā jau minēju – zīmols ir sava veida kvalitātes zīme, kas liecina, ka prece ir pirkta un vairums sabiedrības ir izvēlējušies konkrēta zīmola produktu iegādāties atkārtoti.

Bet, cik liela nozīme patiešām ir produkta izstrādes procesam, izmantotajam materiālam un produkta izstrādātājiem.

coffeeDomāju, ka tik pat nozīmīgs ir vizuālais tēls zīmola izveidē, kur lielāko darbu veic mārketinga speciālisti un dizaineri.

Zināms, ka cilvēki labprāt iegādājas skaistas lietas un arī zīmolam ir jābūt tādam, lai ieinteresētu šo preci iegādāties. Uzskatu, ka zīmolam jābūt vienkāršam un sauklim atmiņā paliekošam.

Jaunajiem zīmoliem nākas krietni piepūlēties, lai izkonkurētu jau labi zināmos. Un šeit atkal liela nozīme ir zīmola vizuālajam tēlam un reklāmai, kas cilvēkiem pastāsta par esošajiem produktiem.

Labākus panākumus šajā jomā var gūt sadarbojoties ar citiem, gūstot atbalstu un sponsorus jau no atpazīstamiem ražotājiem.

Tādējādi cilvēkiem veidojas jaunas asociācijas gan ar labi zināmo zīmolu un tā ražoto preci, gan arī netiek aizmirsts par jau ikdienā labi zināmā zīmola ieteikumiem, kas, protams, tiek ņemti vērā veicot nākamos pirkumus.

Zīmols ir atpazīstamības zīme, kas ļauj cilvēkam arī nošķirt produktu kategoriju – vai tā ir bērniem domāta prece,brand rotaļlietas, apģērbs, sportam piemērota prece vai varbūt āra aktivitātēm.

Var šķist, ka par zīmoliem visvairāk interesējas un zina pieaugušie, bet jāatzīst, ka arī bērni ir diezgan informēti un zinoši šajā jautājumā. Savas zināšanas viņi manto no vecākiem, kuri ņem bērnus līdzi iepērkoties, klausoties viņu sarunās.

Tāpat apmeklējot dažādas ārpus skolas aktivitātes tieši bērni ir tie, kas no skolotājiem uzzina par ieteicamākajām precēm un zīmoliem, kuru preci izvēlēties, piemēram, sportam, mākslai, rokdarbiem vai dejošanai un tamlīdzīgi.

Tāpat bērni mēdz savā starpā salīdzināt lietas gluži tāpat kā pieaugušajiem un svarīgi, lai šī prece iepatīkas ne tikai viņa vecākiem, bet arī viņu atvasēm.

FacebookTwitterGoogle+Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>